About Nadzirah Yunus


Assalamualaikum semua..

Ni gambar time matriks.. haha okey mmg poyo ala2 menang trophy :p
                                                    


Nama aku Nadzirah. Selalunya kengkawan panggil aku nad, zirah pon ado tapi time darjah satu dulu lah and dorang ejek aku zirafah haha sekarang ni tak lah, sbb mcm geli je nak dgar zirah2 tu haha. Birthday aku 8may1996.. so basically umur aku baru 20tahun for this year.. yeah 2016 right now... Aku lahir dekat Kuala Lumpur so I'm Orang keyyel hihi :p haa tgok kpd gambar dkt atas agak2 tinggi aku berapa ? haha iya tinggi aku 150cm je :( pendek kan kan.. takpa chohmel kan *sedap kan hati.. lagi nak ckp psal apa eh.. urm kegemaran.. aku suka makan yeahh.. sebab tu aku banyak favourite food hihihi.. Dan yang yang paling aku suka sekali of course la ice cream. klo nak makan ice cream tiap-tiap hari pon aku boleh.. haa nampak tak betapa feveretnyee disitu hihi

Okey the main point kenapa aku buat blog ni ialah sebab.. haha mestilah takda sebab saja2 je kuikuikui.. haa okey tak lawak. takda la aku sebenarnye nak share pengalaman aku dekat Sabah ni. Bukan sebab aku bercuti dekat sini sebab aku actually sambung belajar degree dekat sini. Aku sekarang sambung study dkt Universiti Malaysia Sabah, dan tentu sekali kalau ada perkara yang bermanfaat In Shaa Allah aku akan share dgn korang :D Ogeyy.. tu jela kan a little bit about me.. chaww!!


      

CONVERSATION

1 comments:

Back
to top